Dünyanın en iyi hızlı-servis retoran deneyimi olmak. En iyi olmak demek sıradışı bir kaite, temizlik, servis ve değer sağlayarak her bir restorandaki her müşteriyi gülümsetmek demektir. Bu vizyonu gerçekleştirmek için dünya çapında üç stratejiye odaklanırız *Dünyanın her yerinde o bölgedeki en iyi iş veren olmak *Her bir restoranda operasyonal mükemmellikle müşterilere hizmet etmek *Teknoloji ve innovasyon sayesinde markayı genişleterek ve McDonalds'ın güçlü yanlarını kullanarak sürekli ve karlı bir büyüme elde etmek.
1830-1890 dönemi şirket kurucuları savaş döneminde askeriyeye satılan mumlar ile mum sektöründe kendini geliştirdi. Sonrası Rockafeller ile biten mum pazarı (gaz lambaları kullanılmaya başladı.) sonucunda şirket merceğini temizlik ürünleri ve pazarın ihtiyaç noktalarını belirleme üzerine doğrulttu. Ivory sıradışı bir pazarlama stratejisi ile öne çıktı. Marka değeri kavramı henüz literatürde yok iken, Ivory üniversite prof.'larından onay alınarak "%99,44 saf" ve "suda yüzer." gibi reklamlarla pazarda ayrıcalıklı yer kaptı. Ayrıca o döneme ait önemli kadın dergilerinde ilk kez bir temizlik ürünü olarak yayınlandı. 1900'lü yıllar: ev hanımlarına yazılan mektuplar, ünlü dergilerde yayınlanan reklamlar, radyo programlarına verilen reklamlar neticesinde ivory güçlü bir marka değeri kazandı. Şirketin pazarlama yönünün arkasında ar.& ge. departmanı labarotuar çalışmaları ile temizlik ürünlerini çeşitlendirdi ve geliştirdi. 1920'ler: Şirket bayan anketö...
Are you comfortable streching the rules and questioning conventional wisdom? Are you prepared to take on powerful competitors? Do you have the perseverance to start small and grow slowly? Are you willing and able to shift strategies quickly? Are you a good deal closer and decision maker? source: technology ventures from idea to enterprise
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil