Dünyanın en iyi hızlı-servis retoran deneyimi olmak. En iyi olmak demek sıradışı bir kaite, temizlik, servis ve değer sağlayarak her bir restorandaki her müşteriyi gülümsetmek demektir. Bu vizyonu gerçekleştirmek için dünya çapında üç stratejiye odaklanırız *Dünyanın her yerinde o bölgedeki en iyi iş veren olmak *Her bir restoranda operasyonal mükemmellikle müşterilere hizmet etmek *Teknoloji ve innovasyon sayesinde markayı genişleterek ve McDonalds'ın güçlü yanlarını kullanarak sürekli ve karlı bir büyüme elde etmek.
1. https://squareup.com/ Square POS: işletmelere kredi kartları okuyarak, ödeme yapabilen, akıllı telefonlara takılarak kullanılan bir ek vererek %2.75 komisyon oranları ile müşterilerine hızlı kredi kartı ödeme seçeneği sunuyor. Ayrıca tablet üzerinden POS entegrasyonu sağlayabiliyor. Square Wallet: işletmelerin ürünlerini girerek, müşteri sadakati sağlayacak; dijital gift, coupon oluşturma ve kullanım alt-yapısını sunuyor. 2. Belly card: https://www.bellycard.com İşletmelere pos çözümü sunan ve loyalty için ise geniş bir rewarding programı var. B2C tarafında ise müşterilerin puan toplayabildikleri, lokasyona göre avantajlardan yararlanabildikleri bir sadakat hizmeti olarak çalışıyor.Buna ek olarak Belly; sosyal medya kampanyaları, e-mail kampanyaları, reward programı gibi paket çözümler halinde genel dijital pazarlama ihtiyaçlarını da gideriyor. 3. Fivestars: http://www.fivestars.com işletmelere POS çözümleri, analiz rapor tool'
Customer Loyalty Statistics 78% of consumers are not loyal to a particular brand ( Nielsen ) A repeat customer spends 67% more than a new one ( BIA/Kelsey ) 70% of customers cite poor customer service as a reason for not buying from a brand ( McKinsey ) A Totally Satisfied Customer contributes 2.6 times as much revenue as a Somewhat Satisfied Customer ( InfoQuest ) 82% of small business owners said that loyal customers were the main way they grow their business ( Constant Contact ) 94% of customers who have a low-effort service experience will buy from that same company again ( CEB ) 68% say that coupons generate loyalty ( RetailMeNot ) Loyalty Program/ Loyalty Marketing Statistics There are 2.65 billion loyalty program memberships in the US, 21.9 per household, but people are only active in 9.5 ( Colloquy ) Consumers are enrolled in an average of 10.9 loyalty programs, only active in 7.8 ( Bond ) 3
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil