Mobil'de bir Sonraki Trend Kurumsal Pazara Yönelik Çözümler Olacak


Önceki yazılarımdan birinde bunun analizini yapmıştım. Akıllı telefonların belirli teknolojik gelişimi tamamlaması & yaygınlık anlamında maturity kazanması (ABD’de %80) teknoloji şirketini kurumsal alandaki inovasyon & iş/ürün/hizmet süreçlerinde rönesansa doğru hareket etmelerine yol açtı..

(IBM tarafından data analytic, POS çözümleri ile bağlantılar ön görüyorum. Forester Reseach çalışanlarından birisi blog’unda Tim Cook’un perakende de kasayı kaldırmak istediğini bu konuda araştırmalar yaptığını belirtmişti.)



Bence, kurumsal tarafta hali hazırda verilen 2g’ye bağlı operatör yetenekleri yerini teknoloji yaygınlaştıkça  dijital hizmet halkalarıyla değiştirecek… Bu bağlamda, operatörlük yeteneği de zorunlu değişime uğrayacak…

Communication provider olarak ana rolü ile verebileceği yetenekler belli başlı kalıyor. Ayrıca, sadece kendi müşterilerini hedeflediğinden “deneyim odaklı” hizmetler sunamıyorlar.

Diğer yandan technology provider olma, dijital tarafla ilgili gelişimlere öncülük etmeyi gerektirdiğinden daha inovatif ve teknoloji yaygınlaşıp ucuzladıkça uygulanabilir hizmetlere  dönüşecektir.

Sürecin böyle gelişeceğinin en bariz örneği, operatör süreçlerindeki kaos ile dijitaldeki hızlı, kolay, etkili olan işlem process etme gücü…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Digital Loyalty: Dijital Sadakat ve POS entegrasyon, ödeme sistemleri

Ultimate Loyalty Statistics