Dijital dünya nasıl şekillenecek?

1.Kusursuz Fırtına – Gelir ve Maliyet Sistemleri Ters Yönlü Baskılanacak:Mevcut servislerden elde edilen gelirlerin düşüşü nasıl en aza indirilebilir ve geri dönüşler arttırılır? 2016 yılına kadar Mobil ses ARPU’sunun (abone başına aylık gelir) her bölgede düşüş göstermesi bekleniyor; 2012 yılından itibaren gerçekleşen toplam düşüşün ise yüzde 13 ila yüzde 36 oranında değişmesi öngörülüyor.
2- %100 Data – Farklılaşma İçin Büyük Tehdit Olacak: Müşteriler her zaman daha kaliteli hizmet ve daha hızlı erişim beklemekte; ancak yapılan yatırımın geri dönüşünün kabul edilmesi zorlu bir süreç. Tahmin edilen getiri baz alınarak yapılması gereken altyapı yatırımları ne seviyede olmalıdır?
3- Rekabetin Yeni Yüzü – Süper Platformların Yükselişi: İletişim hizmet sağlayıcıları ölçek verimliliğinden faydalanarak ve yeni fırsatları takip ederek nasıl süper-platformlar ile ortaklık kurabilir veya gerektiğinde rekabet edebilirler?
4- Dijital Müşteri Temasına Yaklaşım – Her Zaman Çevrimiçi: Dijital müşterinin tercih ettiği sağlayıcı olmak için müşterilerle etkili bir şekilde iletişimde misiniz? İletişim hizmeti sağlayıcıları için yarının fırsatları, şüphesiz yeni dijital müşterilerde saklı.
5- Ana Faaliyetlerin dışında – Değer Yakalamak İçin Önemli: Sunmanız gereken doğru hizmet portföyü ve bunu başarmanızı sağlayacak iş modeli nedir – kur, satın al veya ortaklık yap? İletişim Hizmeti Sağlayıcıları yeni hizmetlerde başarılı olmak için ekosistemdeki rollerini bulmalı ve inovasyonu yukarı çekmeliler.
6- Devlet Stratejileri – Yeni Fırsat ve Taleplerle Piyasayı Canlandıracak:Mevcut regülasyon ve hükümet politikalarının, gelecekteki iş modelleri için tehditleri ve oluşturduğu fırsatlar nelerdir?
7- Konsolidasyon ve Küreselleşme – Gelecek Mevcut Erişim Alanı Dışında Olabilir: 2016 sonuna kadar en hızlı büyüyen pazarlardan piyasaya yaklaşık 1 milyar yeni mobil bağlantı gerçekleşmesiyle birlikte bu pazarlar dünyadaki toplam mobil bağlantıların %56′sına ulaşmış olacaklar.


Accenture

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Digital Loyalty: Dijital Sadakat ve POS entegrasyon, ödeme sistemleri

Ultimate Loyalty Statistics