Grup Satın alma 3 başarı etkeni
Ciro olarak başarının arkasında 3 neden var.
Birincisi kuvvetli bir fırsat yelpazesi. Hergün yeni fırsatların çıkmasının
yanısıra, bu fırsatların niteliği ve niceliği çok büyük bir önem taşıyor. “Deal
flow” ne kadar kaliteliyse, o kadar çok üyeyi alıcıya çevirebiliyorsunuz. Eğer
kaliteli fırsatlar yoksa, başarıyı yakalayamıyorsunuz. O kadar basit aslında.
İkinci neden kuvvetli bir online pazarlamanın olması… Sadece
büyük bütçelerden bahsetmiyorum (ve emin olabilirsiniz ki, 3 büyüklerin
harcadığı online pazarlama bütçesi herhangi bir eTicaret oyuncusunun aylık
harcamasından çok daha fazladır). Aynı şekilde online pazarlamanın tamamiyle
verimlilik üzerine kurulmuş olması ve beraber çalışılan ajansların en iyilerden
olmaları.
Başarının üçüncü kaynağı ise İstanbul dışında organize
olmaları ve diğer şehirlerde kaliteli bir fırsat yelpazesi sunmaları. Grupfoni
12 şehirde organize olmuş bir şekilde liderliği elinde bulunduruyor. İstanbul
dışında elemanlar ve ofisler mevcut.
Bu 3 başarı kaynağının en önemli ortak noktası ise uygulamada
gösterilen özen ve tutku. İyi uygulama (“execution”) başarıyı
getiriyor.
Yorumlar
Yorum Gönder