Grup Satın alma 3 başarı etkeni

Ciro olarak başarının arkasında 3 neden var. Birincisi kuvvetli bir fırsat yelpazesi. Hergün yeni fırsatların çıkmasının yanısıra, bu fırsatların niteliği ve niceliği çok büyük bir önem taşıyor. “Deal flow” ne kadar kaliteliyse, o kadar çok üyeyi alıcıya çevirebiliyorsunuz. Eğer kaliteli fırsatlar yoksa, başarıyı yakalayamıyorsunuz. O kadar basit aslında.
İkinci neden kuvvetli bir online pazarlamanın olması… Sadece büyük bütçelerden bahsetmiyorum (ve emin olabilirsiniz ki, 3 büyüklerin harcadığı online pazarlama bütçesi herhangi bir eTicaret oyuncusunun aylık harcamasından çok daha fazladır). Aynı şekilde online pazarlamanın tamamiyle verimlilik üzerine kurulmuş olması ve beraber çalışılan ajansların en iyilerden olmaları.
Başarının üçüncü kaynağı ise İstanbul dışında organize olmaları ve diğer şehirlerde kaliteli bir fırsat yelpazesi sunmaları. Grupfoni 12 şehirde organize olmuş bir şekilde liderliği elinde bulunduruyor. İstanbul dışında elemanlar ve ofisler mevcut.

Bu 3 başarı kaynağının en önemli ortak noktası ise uygulamada gösterilen özen ve tutku. İyi uygulama (“execution”) başarıyı getiriyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Digital Loyalty: Dijital Sadakat ve POS entegrasyon, ödeme sistemleri

Ultimate Loyalty Statistics