Sosyal M. üzerinden iletişim kurmak



Sosyal medya üzerinden yapılan pazarlama ve iletişim yöntemlerine ek olarak unutulmaması gereken durum:

İnsanların bir kahramana ihtiyacı yok. Onların hayatlarını değiştiren pazardaki diğer alternatifler arasında fark yaratacak güçte olduğunuzu farklı bir biçimde göstermelisiniz. Dayanılmaz, eşsiz lezzetiniz, mükemmel mühendislik harikası ürününüzü görsel olarak da bir eser haline getirmeniz yetmiyor. Çünkü, diğer markalar da küresel boyutta rekabet avantajı yaratmak adına aynı hamleleri atıyorlar, bu özellikler küresel boyuttaki firmalar için her bölgeye kolayca yansıyabileceğinden en verimli yol... Ancak, müşteri tam olarak bunu aramıyor. Pazarda benzer nitelikte ve ihtiyacını karşılayacığı bir çok ürün mevcut.  Onların, eğlenerek hoş vakit geçirmeye ihtiyaçları var. Zihinlerindeki iyi şeyi ararken, sizde daha iyisini bulmak tüketicinin dikkatini çekiyor. Bunu aktif biçimde sosyal medya üzerinde iletişim kurarak sağlamak gerekli...-uzun soluklu, ciddi konumlandırma, sosyal communitye uyum sağlama gerektiren bir iletişim kanalı- 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Ultimate Loyalty Statistics

A brief history of McDonald's