Nike, Jordan, Sosyal Medya kullanımı




Nike, Jordan markasını sosyal ağlarda aktif biçimde kullanmaya başladı.. En yakın tarih 2012 olimpiyatları. Hedef; video fotoğraf paylaşımlarıyla ödüller dağıtmak, oynanan olimpiyat maçları hakkında yorumlar tweetlemek ve videoda olduğu gibi farklılıkların markadan, eylemden aldığımız zevki değiştiremediği gibi; bir yandan sosyal mesaj verirken, aslında markanın -semiotics- pes etmeyen, heroic, self-sacrifice, Jordan determinism yanlarına vurgu yapmak
Markalar bu biçimde genellikle içeriği bize bırakan; bizi dinleyen ve arada sırada yaptıkları bu tip yayınlarla duygusal bağlılığımızı arttıracak, benim de yaptığım gibi, paylaşımlarla etki alanını arttıracak planlar peşindeler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vücut Geliştirme Hareketleri: göstermeli anlatım

McDonald's ın vizyonu

Osmanlı tarihi, toplum ve ekonomi üzerine