Nike, Jordan, Sosyal Medya kullanımı




Nike, Jordan markasını sosyal ağlarda aktif biçimde kullanmaya başladı.. En yakın tarih 2012 olimpiyatları. Hedef; video fotoğraf paylaşımlarıyla ödüller dağıtmak, oynanan olimpiyat maçları hakkında yorumlar tweetlemek ve videoda olduğu gibi farklılıkların markadan, eylemden aldığımız zevki değiştiremediği gibi; bir yandan sosyal mesaj verirken, aslında markanın -semiotics- pes etmeyen, heroic, self-sacrifice, Jordan determinism yanlarına vurgu yapmak
Markalar bu biçimde genellikle içeriği bize bırakan; bizi dinleyen ve arada sırada yaptıkları bu tip yayınlarla duygusal bağlılığımızı arttıracak, benim de yaptığım gibi, paylaşımlarla etki alanını arttıracak planlar peşindeler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Digital Loyalty: Dijital Sadakat ve POS entegrasyon, ödeme sistemleri

Ultimate Loyalty Statistics