Helal ürün arayışı yeni bir pazar doğurdu

Dünyadaki müslüman nüfusun 1,8-2 milyon arasında olduğu düşünülüyor. Son dönemlerde müslüman ülkelerde yükselen orta sınıf pazarlama dünyası için yeni bir fırsat niteliğinde. Araştırma şirketi AT Kearney'e göre günümüzde halal ürün ve hizmetlerin pazar büyüklüğü 2 trilyon dolara ulaşmış durumda... Bu grup hassasiyetle "içine sinen" ürün ve hizmetleri satın almak istiyor. Üstelik helal kavramı, sadece ürünle ilgili domuz eti vb... haram özellikteki katkıların olup olmamasıyla belirlenmiyor. İstenilen ürün ve hizmetin oluşturulurkenki tüm sürecin kriterlere uygun olması gerekli...


kn: Mediacat, mayıs2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osmanlı tarihi, toplum ve ekonomi üzerine

Vücut Geliştirme Hareketleri: göstermeli anlatım

McDonald's ın vizyonu