Günes Yüzlüm Mercan Gözlüm
Boş dünyamı senin ile doldurdum
Güneş yüzlüm mercan gözlüm bir tanem
Gönlümün dalına seni kondurdum
Güneş yüzlüm mercan gözlüm bir tanem

Yaşandı sayamam senden önceyi
Tanımazdım sevda denen heceyi
Varlığında çözdüm bu bilmeceyi
Güneş yüzlüm mercan gözlüm bir tanem

Sevda bahçesinde gönül ağacım
Ő mrümün sultanı başımda tacım
Seninle tükendi kalmadı sancım
Güneş yüzlüm mercan gözlüm bir tanem

Adana'dan ceyhan kozana vardım
Hatay İskenderun Antepte sordum
En sonunda seni Tarsus'ta buldum
Güneş yüzlüm mercan gözlüm birtanem

Akdenizden esen seher yelisin
Toroslardan akan berdan selisin
Anadan babadan yakın birisin
Güneş yüzlüm mercan gözlü bir tanem

Garip Fahri idim coştum çağladım
Seni gördüm sevdim sana bağlandım
Bir bakışla yüregimden dağlandım
Güneş yüzlüm mercan gözlüm bir tanem

Fahri Isik

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Ultimate Loyalty Statistics

A brief history of McDonald's