Tesco-Homeplus Kore

Türkiye'de Bim ile uygulanan Aldi başarısında olduğu gibi yeni fikrin kültür ile uyumu fikrin sahiplenilmesine neden oluyor. Bim'in her sokakta var olması, verilen fiyatın değerinde ürünü aldığımızı hissettirmesi ve en önemlisi mahallemizin bakkalı konumuna oturması başarısının anahtarı oldu. Bunun temelinde Türk hanehalkının mahalle bakkalı düşüncesi, ev kadınının evden dışarı büyük hipermarketlere yalnız başına gitmek istemeyişi vb.., ve diğer kültürel olaylar var. Bunun yanı sıra işin operasyonel yönünde Bim rakiplerine fark atıyor. -Bir Bim şubesini 2 personel idare edebiliyor, kiralar sokak arası olduğu için çok uygun, ve müşteriye daha yakın olduğundan herkesin işine geliyor..-
**Tesco'nun korelilere sunduğu innovatif alışveriş çözümü piyasa liderini yakalamalarını sağladı. Fikir+kültür uyumunun başarısı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Ultimate Loyalty Statistics

Digital Loyalty: Dijital Sadakat ve POS entegrasyon, ödeme sistemleri