ödülü içinde SethGodin

"Ödül İçinde kavramı mor inekğin özüdür. Genelde ödülün iki temel özelliği vardır. Birincisi, hizmetinizle, ürününüzle ya da kuruluşunuzla ilgili olarak konuşulmaya, aranmaya ve satın alınmaya değer bir unsurdur. (Ne yazık ki basit yeniliklerin birçoğu hiçbir zaman ödüle dönüşmez çünkü basit yeniliklerin çoğu dikkat çekici değildir.) İkincisi, ürünün yanında verilen ödül bir insanın gereksinimi ile ilgili değildir. Gereksinimleri değil isteklerimizi doyurur. Modadır, eğlencelidir, şaşırtıcıdır, sevindirici ya da üzücüdür. Öncelikle satın aldığımızın fazlasını verdiği enderdir. Başka bir şey verir. Ödülü içinde bir ürün ya da hizmet, Mor inek'tir."

Ödülü içinde! Seth Godin
**
Pazarın ihtiyaçlarına göre farklılaşabilmek.. Seth Godin bu kitabında  farklılaşma kavramını ve tüketicilerin iç isteklerine giden yolları örnekler vererek açıklamış. Hızlı tüketilebilecek, akıcı bir kitap..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osmanlı tarihi, toplum ve ekonomi üzerine

Vücut Geliştirme Hareketleri: göstermeli anlatım

McDonald's ın vizyonu