Guerilla Marketing definition & examples

Bir insanın ortalama 8 saat uyuduğunu var sayarsak geriye 16 saatimiz kalır. Pazarlamanın bu süreyle kısıtlıdır. Gerilla marketing; şaşırtıcı ve çarpıcı yollar kullanarak genellikle zeka ile sanatın buluştuğu reklamlarla tüketicinin ilgisini çekme yöntemidir. Akılda kalıcılık ve marka tesiri oldukça kalıcıdır.















































SuperetteShortShorts

SuperetteShortShorts

Spiderman
Folgers
Mr
Shark Bus
Submerged Gotham
Smart Car Bridge
Dental_implant
Golds Gym
Sopranos-Ad
Vijay Ibba

Amnesty

Seafoodfestival

Big-Pilot's Watches
Axe
Casino Airport
Mini Cooper
Alteco_superglue



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Digital Loyalty: Dijital Sadakat ve POS entegrasyon, ödeme sistemleri

Ultimate Loyalty Statistics