Dünyanın en iyi hızlı-servis retoran deneyimi olmak. En iyi olmak demek sıradışı bir kaite, temizlik, servis ve değer sağlayarak her bir restorandaki her müşteriyi gülümsetmek demektir. Bu vizyonu gerçekleştirmek için dünya çapında üç stratejiye odaklanırız *Dünyanın her yerinde o bölgedeki en iyi iş veren olmak *Her bir restoranda operasyonal mükemmellikle müşterilere hizmet etmek *Teknoloji ve innovasyon sayesinde markayı genişleterek ve McDonalds'ın güçlü yanlarını kullanarak sürekli ve karlı bir büyüme elde etmek.
Maintain consistency of your message in all media Whatever your unique message turns out to be -whether it’s a headline, sentence, slogan, graphic or other creative hook- be sure to use that message consistently in all media. You need to apply the same message in all the forms of media you use in order to establish it as yours and yours alone, and in order to give the consumer a better chance of remembering it. Keep your message simple The real challenge of creating your advertising is to devise a hook that will cut through the clutter that consumers are exposed to each and every day. Today, more than ever before, consumers are deluged with information - and advertising is tossed into this cauldron of information, too. The key to igniting consumer memory is keeping it simple. Use words that sell Different words or phrases work for different types of businesses. Words and phrases that sell in the retail industry include; clearance, everything must go, and improved. If you of...
1830-1890 dönemi şirket kurucuları savaş döneminde askeriyeye satılan mumlar ile mum sektöründe kendini geliştirdi. Sonrası Rockafeller ile biten mum pazarı (gaz lambaları kullanılmaya başladı.) sonucunda şirket merceğini temizlik ürünleri ve pazarın ihtiyaç noktalarını belirleme üzerine doğrulttu. Ivory sıradışı bir pazarlama stratejisi ile öne çıktı. Marka değeri kavramı henüz literatürde yok iken, Ivory üniversite prof.'larından onay alınarak "%99,44 saf" ve "suda yüzer." gibi reklamlarla pazarda ayrıcalıklı yer kaptı. Ayrıca o döneme ait önemli kadın dergilerinde ilk kez bir temizlik ürünü olarak yayınlandı. 1900'lü yıllar: ev hanımlarına yazılan mektuplar, ünlü dergilerde yayınlanan reklamlar, radyo programlarına verilen reklamlar neticesinde ivory güçlü bir marka değeri kazandı. Şirketin pazarlama yönünün arkasında ar.& ge. departmanı labarotuar çalışmaları ile temizlik ürünlerini çeşitlendirdi ve geliştirdi. 1920'ler: Şirket bayan anketö...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil