Şaşırdım Kaldım İşte




Sözde senden kaçıyorum dolu dizgin atlarla...

Bazen sessiz sedasız ipekten kanatlarla...

ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla
Karşıma çıkıyorsun en serin imbatlarla

Adını yazıyorsun bulduğun fırsatlarla
Yüreğimin başına noktalarla
Hatlarla
Başbaşa kalıyorum sonunda heyhatlarla
Sözde senden kaçıyorum dolu dizgin atlarla...

Ne olur bir gün beni kapında olsun dinle
Öldür bendeki beni
Sonra dirilt kendinle!

Çarpsan kara sevdayı en azından yüzbinle
Nasıl bağlandığımı anlarsın
kendinle
Kaç defa çıkıp gittim buralardan
yeminle
Ama her defasında geri döndüm
seninle

Hangi düğüm çözülür nazla sitemle
kinle
Ne olur bir gün beni kapında olsun
dinle

Şaşırdım kaldım işte bilmem ki
n'êmsin?
Bazen kız kardeşimsin... Bazen
öpöz annemsin
Sultanımsın susunca konuşunca kölemsin
Eksilmeyen çilemsin
Orda ufuk çizgim burda yanım yönensin
Beni ruh gibi saran sonsuzluk dairemsin
Çaresizlm çaremsin
Şaşırdım kaldım işte bilmem ki nemsin?



Yavuz Bülent Bakiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Ultimate Loyalty Statistics

Digital Loyalty: Dijital Sadakat ve POS entegrasyon, ödeme sistemleri