Howard Schultz'dan notlar:

O gece eve gittiğimde hayatımın sona erdiğini hissettim. Sheri'ye "hiç ümit yok" dedim. "Parayı nasıl toplayacağımı bilmiyorum. Ne yapacağımızı bilmiyorum."
 Bu hayatımın dönüm noktasıydı. O yatırımcının talep ettiği şartları kabul etmiş olsaydım hayalimi elimden alacaktı. Kaptis yapıp beni işten atabilir ve Starbuck'ın atmosferini ve değerlerini zorla değiştirebilirdi. Starbuck'ı geliştiren tutku, sadakat ve bağlılık bütünüyle ortadan kaybolacaktı.

  Çoğumuz, hayallerimizin suya düşecek gibi olduğu önemli anlarla karşı karşıya kalırız. Bu tür olaylara karşı hazırlıklı değilsinizdir ama nasıl tepki vereceğiniz önemlidir. Önemli olan sahip olduğunuz değerleri unutmamanuzdır: Cesur ama dürüst olun. teslim olmayın. Çevrenizdeki diğer insanlar da dürüstse başarırsınız. Beklenmedik toplar kafanıza çarptığında savunmasız kalabilirsiniz. Böyle anlar gücünüzün test edildiği anlardır.





kn: Starbucks Gönlünü İşe Vermek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

Ultimate Loyalty Statistics

A brief history of McDonald's