Trendwatching.com’un 2011 için açıkladığı trend başlıkları:

 1. Random Acts Of Kindness – Rastlantısal jestler

2. Urbanomics – Şehirli tüketiciler: Daha talepkar, daha liberal, daha deneyimli

 3. Pricing Pandemonium – Fiyatlandırma curcunası: Ani indirimler, grup satın almaları, GPS merkezli anlaşmalar vs...

 4. Made for China (IF NOT BRIC) – Made in China yerine Made for China. Çin için üretim

 5. Online status symbols – Online durum sembolleri

 6. Wellthy – Sağlıklı zenginlik: Teknolojinin sağlık için kullanımı

 7. Social-Lites And Twinsumers: Daha çok konuşan, daha çok paylaşan sosyal ve dijital tüketiciler, ikiz tüketiciler

 8. Emerging Generosity – Gelişmekte olan ülke cömertliği

 9. Planned Spontaneity – Planlı bir şekilde spontane olmak

 10. Eco Superior – Süper çevrecilik

 11. Owner-Less – Daha az sahiplik, daha çok kiralama


Site yöneticisinin açıkladığı, sitedeki trendlerin nerelerden saptandığı sorusu üzerine verdiği cevap:
 Gazeteler, web siteleri, dergiler, bloglar, kitaplar, haberler, bültenler, televizyon, sinema, radyo, seminerler, fuarlar, ticari show’lar, reklamlar gibi kaynaklardan derlenen anafikirler bunların yanında en önemlisi ‘Happy Spotters’ dediğimiz, düzenli aralıklarla sorduğumuz sorulara cevap veren, sorduğumuz konular hakkında yorum yapan ve yeni bir şey gördüğünde hemen haber veren hemen hemen her ülkeden 700’den fazla kişi…



kn:HT.medyatik

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Osmanlı tarihi, toplum ve ekonomi üzerine

Vücut Geliştirme Hareketleri: göstermeli anlatım

McDonald's ın vizyonu