Adolf Hitler -Kavgam-

O sırada ikinci piyale olayının kışlasında hala ihtilalin izlerini muhafaza eden küçük bir odada oturuyordum. Gündüzleri kırk birinci avcı alayında, yahut başka olayların toplantı ve konferanslarında bulunuyordum. Odamda geceyi yalnız geçiriyordum. Sabahları saat.5'te uyanmayı adet edinmiştim. Döşemenin üstüne kuru ekmekler bırakarak farelerin onları yemesini seyrediyor, bu hayvanların birbirleriyle kavga etmelerini seyretmekten hoşlanıyordum. Hayatımda o kadar yokluk çekmiştim ki açlığın ne olduğunu gayet iyi biliyordum. Bundan dolayı bu hayvancıkların memnuniyetini de gayet iyi anlıyorum.

*(gençlik döneminde) çalıştığı inşaatlar, çektiği açlık ve yokluk onun liderlik vasıflarını uyandırıyor. Hırsını, azmini (hayata daha sıkı tutunma ve içindeki liderlik ateşini körüklüyor.)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

McDonald's ın vizyonu

A brief history of McDonald's

Ultimate Loyalty Statistics